По време на тазгодишния CodeCon, Netflix разкриха много интересна информация отновно гледаемостта на най-добре представящите им се сериали. По внимание се взима всеки акаунт, който в първите 28 дни на услугата са гледали поне 2 мин. от съответната продукция. Netflix винаги са пазили гледаемостта на продукциите си за себе си, за това публичното им обявяване сега е изключително любопитно.
Президентът Сарандос показа две снимки. Едната от тях показва най-гледаните им филми и сериали на база брой гледали. Другата показва колко часа, са гледали тези зрители. „Бриджъртън“ сезон 1 е заковал 82 млн. гледания и 625 млн. часа гледаемост. Има обаче нов сериал, който буквално го издухва от върха.
Според Сарандос, корейската драма „Squid Same“, който дебютира 2 седмици преди събитието, е на път да се превърне в най-големия им сериал за всички времена. Поредицата вече е номер едно в много държави по света.
В момента най-популярния сериал е „Бриджъртън“ следван от „Lupin“ част 1, „Вещерът“ сезон 1, „Sex/Life“, „Stranger Things“ сезон 3.
По отношение на филмите „Extraction“ е гледан от 99 млн. потребители. „Murder Mystery“ 83 млн., „The Old Guard“ 78 млн, „Enola Holmes“ 77 млн.
First speaker of the week, Netflix co-CEO Ted Sarandos, throws cold water on the idea of the company making a streaming TV device like Roku. “I don’t think it’s vital for us.” #CodeCon
— Alex Heath (@alexeheath) September 27, 2021
Sarandos just released some data here at #CodeCon about the number of viewers for its Emmy-winning shows. Accounts in the first slide are counted if they watched for at least 2 minutes. He says it’s part of a push to be more transparent about Netflix’s viewing data. pic.twitter.com/xJkexUNsW0
— Alex Heath (@alexeheath) September 27, 2021