Скандалът за „Черната вдовица“ между Скарлет Йохансон и Disney се разрази с нова сила. Дългогодишния адвокат на компанията, Даниел Петрочели, излезе пред медиите и обяви съдебния иск на актрисата за нищо повече от зрелищна, PR акция.

В свой разговор с Variety, Петрочели отбеляза, че претенциите на Йохансон са отвъд всичко, което всеки договор между студио и актьор би могъл да предложи. Действията и са чудесно оркестрирани, въпреки упоменатото в договора.

Очевидно е, че това е интелигентно оркестрирана PR кампания. Тя цели да постигне приходи, които не могат да бъдат получени в съдебния спор. Никакво количество обществен натиск не може да промени или превърне в неясни, изричните задължения по договор. Писмения договор е кристално ясен. Споровете трябва да бъдат решени в арбитражен съд, а не обществен такъв. Според договора Disney трябва да пусне филма на минимум 1500 екрана в САЩ. Премиерата е била на 9000 екрана в САЩ и 30 000 екрана по света. По договор решенията за дистрибуцията на „Черната вдовица“ са изцяло в компетенциите на Disney, без значение твърденията на ответната страна. – разясни Петрочели

Според искът на Йохансон, решението на Disney да пусне „Черната вдовица“ едновременно в кината и по Disney + Premier Access е намалило приходите от боксофиса от кината и бонусите, които тя би спечелила от там. Според Петрочели, компанията е увеличила приходите на актрисата с премиерата по Disney +, защото резултатите от там се добавят към тези от боксофиса.

Ние третираме резултатите от Disney Premier Access, като резултати от боксофиса, именно поради изискванията за бонус по договор. Това категорично увеличава финалната сума, която г-жица Йохансон ще получи.

Скандалът между двете страни далеч не е свършил. Всяка от тях вини ответната за начина, по който всичко се развива. Какви ще са крайните решения на съда, предстои да разберем.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here

7 + 2 =