Премиера в България: 28.08.2015г.
Световна премиера: 28.08.2015г.
Жанр: Екшън, Криминален, Трилър
Продължителност: 108 минути
Формат: 2D/4DX
Сценарист: Майкъл Финч, Кайл Уард
Режисьор: Александър Бах
В ролите: Закари Кинто, Рупърт Френд, Киаран Хиндс, Томас Кречман, Хана Уер, Емилио Ривера, Дан Бакедал, Ролф Канис
Разпространител: Александра филмс / 20th Century Fox Film Corporation

„Hitman: Agent 47” разказва за млада жена на име Катя ван Дийс, която се съюзява с Агент 47, за да открие баща си и истинския си произход. Двамата разбират, че Катя е генетично подобрен убиец, също като Агент 47, и заедно се изправят срещу Синдиката в опит да спасят баща ѝ.

[tabs title=““ active=0 event=“click“]
[tab title=“Трейлъри“] [/tab]
[tab title=“Галерия“]


[/tab]
[tab title=“Новини“] Новини за филма тук[/tab]
[tab title=“Още за филма“]

ХИТМЕН: АГЕНТ 47 е елитен боец, генетично програмиран да бъде перфектна машина за убиване, и е познат единствено по последните две цифри от баркода, татуиран на врата му. Той е апогея на десетилетия научни изследвания (и четиридесет и шест предишни агенти клонинги),надарен ес несравнима сила, бързина, издръжливост и интелигентност. Последната му мишена е мега-корпорация, която планира да отключи тайната на миналото на Агент 47, за да създаде армия от убийци, чиито способности ще надминат дори неговите. Когато се съюзява с млада жена, която вероятно е ключът към тайната да победят могъщите им тайни врагове, 47 се изправя пред зашеметяващи разкрития за собствения си произход и се впуска в епична битка със смъртоносен противник.

Във филмът участват Рупърт Френд (Вътрешна сигурност) в главната роля; Хана Уеър (Шеф) като Катя, която издирва човека, криещ информация за нейното минало; Закари Куинто (Стар Трек) като Джон Смит, притежаващ невъобразима сила и криещ ключови тайни; Киърън Хайндс (Игра на тронове) като учен, чийто гениални, променящи света изследвания се ценят високо от могъщите групировки; Томас Кречман (Отмъстителите: Ерата на Ултрон) като Ле Клер, мозъкът на коварния глобален заговор, който заплашва съществуването на 47 и Катя; и популярната азиатски звезда Ейнджела бейби като Диана, свръзката на 47, която му предоставя информация, цели и клиенти.

Режисьор на ХИТМЕН:АГЕНТ 47е дебютантът в киното Александър Бах, а сценарият е на Скип Уудс (A Отборът) и Майкъл Финч (Хищници) по идея на Уудс. Продуценти са Чарлз Гордън (Поле на мечтите), Ейдриън Аскарих (Hitman), Алекс Янг (Неудържим) и Скип Уудс.

ТВОЯТ НОМЕР НАРАСТВА

ХИТМЕН: АГЕНТ 47 обединява иконичен антигерой, неподозирано силна героиня и привидно непобедим злодей в една вълнуваща история, обхващаща целия свят. Главният геройима въздействие и значение върху безброй фенове на компютърните игри, които проследяват подвизите му в различни медии. Мащабът на потенциалната публика не остава незабелязана от продуцента Ейдриън Аскарих, чиято е първоначалната идеята за обединяването на Агент 47 и видео играта Hitman на големия екран. „С този изцяло нов филм ние останахме верни на образа и неговия свят, като същевременно го разширихме по един много реален и обоснован начин.“ – обяснява той.

„Този филм е истински рестарт, – добавя продуцента Алекс Янг. – Искахме чисто начало и нов поглед върху тази толкова популярна фигура.“

За това се намесва Агент 47, които в този филм проявява някои неочаквани нюанси на характера, като надскачат образа си на елитен убиец. Разбира се, той остава яростна независима фигура, която се движи в сенките и разполага с невероятни инструменти и оръжия. Но определящото качеството на 47 не са бойните умения, а неговата човечност.

Филмът повдига въпроса: „Възможно ли е да бъдат премахнати емоциите, като любов и страх, които ни правят човек?“ – отбелязва режисьора Александър Бах.

Рупърт Френд добавя, че именно тези качества правят 47 толкова завладяващ за него. „Винаги съм се интересувал от това, което не се показва от персонажа на екрана. – отбелязва той. – Така че, ако става дума за убиец като 47, каква е неговата човешка страна? Търсехме някой, който е на повърхността да изглежда перфектна машина за убиване, а в дълбочина да се изследват другите му черти. Това е което, най-много ме заинтригува в продукцията.“

„Разбира се, на пръв поглед 47 изглежда неразрушим, истинска машина за убиване. – продължава Френд. – Но реално той е личност, която кърви и изпитва чувства. Той е просто много, много добър в това да се прикрива.“

Френд със сигурност е запознат с придаването на неочаквана дълбочина на герои, които си мислим,че познаваме. Той е познат с ролята си на оперативния агент от ЦР Питър Куин от успешния сериал Вътрешна сигурност, където също демонстрира очарователни елементи на уязвимост.

„Рупърт има студен поглед и пронизващи очи, а в същото време зад тях прозира още нещо“. – казва Бах.

„Рупърт е истински Агент 47, – добавя Алекс Янг. – Той наистина вдъхва живот на героя, излъчва интелигентност, находчивост и способност да се справи с невероятни заплахи, така както само 47 може.“

Продуцентът Чарлз Гордън оприличава работата на Френд във филма на друг млад актьор във филм събитие, който Гордън е продуцирал преди много години. „ВУмирай трудно това беше изпълнението на Брус Уилис и неговият герой Джон МакКлейн. Той успя по неповторим начин да добави дълбочина на образа и на неговата лична история, – обяснява той. – Ние винаги сме си представяли Агент 47 като нещо повече от хладнокръвен убиец. Искахме да разработим и да очовечим историята, и Рупърт, както и Хана Уеър и Закари Кинто бяха важни елементи, без чието участие това нямаше да се случи.“

 

ЕДНА ЖЕНА В ТЪРСЕНЕ НА ОТГОВОРИ

Героинята на Уеър – Катя, по няколко начина е свързана със сърцето на ХИТМАН: АГЕНТ 47. Когато се появява за първи път на екрана, Катя е излязла извън системата в търсене на някой, който едва помни, но които вероятно държи ключа към невероятна тайна от детството й. Хана Уеър казва: „Катя води номадско съществуване, тя не търси социални контакти или нещо друго, което може да я отклони от целта й. Затова тя не се може да пасне към нищо и никой.“

Пътуването и търсенето на отговори на Катя са белязани от безмилостна решителност, която Уеър с готовност прегръща. „Тя не се вписва никъде, но в същото време е много смела и дива, – казва актрисата. – Мога да се идентифицирам с нейната ожесточена решителност.“

В хода на историята Катя намира неочаквана и интригуваща връзка с 47, което повишава заряда на филма и предоставя допълнителни възможности за изследване на характера на героинята.

Тя научава, че двамата си приличат повече, отколкото си представя. 47 става неин ментор, като я учи на много от неговите движения и ходове като я подлага на крайно трудни изпитания. „Това е много силен ритуал за изграждане на характера, – казва Уеър. – 47 учи Катя и така я освобождава по начин отвъд представите й. Той я тества, като разкрива истинската й природа. Това е в крайна сметка много освобождаващо за нея.“

Катя е сложна героиня, която не се разкрива изцяло, и колегите на Уеър споделят, че актрисата също вдъхва живот на образа по неочакван начин. „Хана внася доза наивност в ролята, – отбелязва Рупърт Френд. – Катя научава страшно много за себе си, а това изисква актьорът да не се страхува да прегърне именно тази непрестореност, за да може да приеме неочакваната трансформация.“

Закари Кинто добавя: „Хана не само е зашеметяващо красива, но тя излъчва скрито чувство на уязвимост, която служи много добре за изграждане на образа.“

В една история, пълна с тайни и откровения, героят на Кинто – Джон Смит може би крие най-големите. Отначало той сякаш иска да помогне на Катя в търсенето на отговори, когато се срещат за първи път на метростанция Александерплац в Берлин, за да я спаси от предполагаем нападател. Бах казва: „Смит изниква от нищото и казва на Катя: „Аз съм тук, за да те защитя, защото знам кого търсиш“.

Куинто изключително успешно пресъздава мистериозния характер на героя. „В първата част на филма зрителя наистина не знаеот къде идва Смит. Той изскача пред Катя в решаващ момент от пътуването й, но по-късно става ясно, че Смит не е това, което изглежда, поне докато не разкрива истинските си мотиви.“

„Смит е очарователен многопластов персонаж, – добавя Аскарих. – В началото той е нашият защитник на Катя. Но скоро научаваме, че Смит я използва за свои коварни цели.“

Освен това Смит има зъб на 47, и в крайна сметка се превръща в един от най-емблематичните и страховити врагове  на Хитман. „Омразата му срещу 47 е много лична, –  казва Аскарих. – Смит се чувства по-нисш от 47, което е повод за голямото съперничество помежду им.“

Каквото и да е основанието за враждата между двамата герои, Френд се възхищава от представянето на Куинто и на начина, по който героят му превключва предавките без предупреждение. „Зак прави нещо много интересно и смело със Смит дори на физическо ниво. Когато го виждаме за първи път той е типичен американец, с квадратна челюст, изглежда надежден човек. – отбелязва Френд. – Публиката трябва да се довери на Смит, защото част от задачата на героя е да обърне очакванията ни за това кой е той – и на кого в ​​крайна сметка трябва да се доверим.“

НАЧЕЛО НА ПРОДУКЦИЯТА

Френд, Куинто, Уеър и останалата част от актьорите и творческият екип със сигурност имат доверие на режисьора Александър Бах, за когото Куинто казва, че „има истинска визия, и улавя емоционалния елемент на историята, както и забележителните екшън и визии.“ Френд добавя: „Але има автентично усещане за сърцето на екшън. Когато работиш с него, никога не става дума просто за забързани динамични сцени.“

Бах стига до режисьорския си дебют след като показва на продуцентите късометражно представяне на концепцията си за ХИТМАН: АГЕНТ 47. „Ние и преди това бяхме впечатлени от работа на Але и нямахме търпение да поговорим с него за режисурата на филма. – спомня си Чарлз Гордън. – Нос това страхотно късометражно представяне той просто подпечати сделката. То бе фокусирано не само върху екшъна, но и върху героите и емоцията. Ние всички си казахме на момента: „Това е нашия човек!“

Според Алекс Янг, краткото представяне е било „точно това, на което се надявахме, и веднага след началото на продукцията Але се доказа едновременно като майсторски разказвач и страхотен визиуалист със стил.“

 

ЕКШЪН!

За да се постигне максимален ефект на бойните сцени и каскадите, продукцията наема отговорниците за екшън сцените Чад Стахелски и Дейвид М. Лейч, координатора на каскадите Джонатан Еузебио и координатора на боевете Джон Валера – всички те са от 87-11 Action Design, една от най-първокласните каскадьорски компании във филмовата промишленост. 87-11 са работили по каскадите в Джурасик свят, Игрите на глада: Възпламеняване и ДжонУик,на който Стахелски е и режисьор, а Лейч – продуцент.

Сред феновете на компанията е Рупърт Френд, който отбелязва:„87-11 не просто създаде случайни бойни стилове. Всеки герой във филма си има отличителен стил.“

Еузебио, Валера и координатора на каскадите Крис О’Хара създават Джон Смит като кавгаджия с силен нокаутиращ юмручен стил. Той до голяма степен е всепомитащ битакджия, докато 47 е далеч по-тактически и прецизен боец.

Тяхната финална конфронтация е сблъсък на различните им бойни стилове и силни страни. „Тя представлява престрелка от много близко разстояние, каквато не сте виждали досега на екран, – казва Валера. – Опитвахме се да направим нещо подобно от няколко години. Това ръкопашна битка с контрастни стилове. Смит е по-силен, но 47 се опитва да го надхитри.“

„Смит залага на чисто груба сила, – добавя Еузебио. – Неговата техника се основава на традиционното японско карате, както и някои кикбокс техники, със силни, големи и широки удари.При 47 е обратното –неговите движения са  по-линейни и ефикасни.Затова обучихме Рупърт стилове за самозащита без оръжие – малайзийски силат и филипинско кали.“

Противоположните бойни стилове на героите благоприятства техния сблъсък. „Великите битки са резултат от контрастиращите стилове.“ – отбелязва Алекс Янг, позовавайки се на примери от истинския живот като мача между Мохамед Али и Джо Фрейзър.

Френд и Куинто нямат търпение да започнат подготовката си за бойните сцени, но поради разминаване на графиците им трябва да тренират отделно до първия им екранен сблъсък в масовата бойна сцена в берлинската метростанция Александерплац.

О’Хара споделя, чеФренд надминава режима, който екипа от координатори и каскадьори са подготвили за героя му: „Рупърт пристигна и каза: „Хайде да отидем до предела [на каскадите] на това, на което съм способен.“Обикновено всяка тренировка е около два часа, понеже не искаме актьорите да се преуморят и да им дойде твърде много информация. Но Рупърт беше в залата по пет часа, а показа истински афинитет към каскадите.“

Еузебио добавя: „Когато Рупърт грабва оръжие, изглежда сякаш цял живот се е занимавал с това. И не говоря само за характерния пистолет на 47. Искахме Рупъртда може да превърне в смъртоносно оръжие всичко, което може да намери – счупена бутилка, чиния, химикалка или лампа.“

Френд заявява: „Прекарах седмица с фантастичен екип от оръжейници, които ме обучиха до такава степен, че можех да си сложа торба на главата, да разглобя пистолета и след това отново да го сглобя. И то за нула време.“

КОСТЮМЪТ

Ако казват, че дрехите правят човека, то за 47 облеклото е повече от характерно: черен костюм, бяла риза и червена вратовръзка. Френд работи в тясно сътрудничество с дизайнера на костюми Бина Дайглер, за да се увери, че костюмът, който ще носи, по нейните думи, е„типичен, класически и неподвластен на времето;отлично скроен и без излишни украшения“.

Френд се шегува, че 47 и костюма имат родствена връзка. „Също както Том Ханкс имал със своята волейболна топка Wilson в Корабокрушенеца„.

Дайгелер посещава почти всяка дизайнерска къща в Германия и в Ню Йорк, преди да избере ателие от Мадрид, което създаде дълбоко черния костюм от специален, фино тъкано памучен плат. Тя и Френд са съгласни, че резултатът си струва търсенето.

„На пръв поглед това може да е „само“черен костюм, но когато го облякох, аз наистина се почувствах като наемен убиец, на когото плащат милиони, за да си върши работата“. – казва Френд.

„Костюмът е като втора кожа, и затова за Рупъртбеше много важно дрехата казва много за самия герой.“ – добавя Дайгелер.

За персонажа на Куинто – Джон Смит, Дайгелер проектира сив костюм, който подсилва първоначално безличния характер на героя. „Когато го срещаме за първи път, ние наистина не може да кажем нищо за него, – отбелязва Дайгелер. –Беше важно да не знаете кой е той, или откъде идва. Той трябваше да изглежда като хубав, умен човек, който с радост бихте приели да ви бъде съсед.“

ОТ БЕРЛИН ДО СИНГАПУР

Продукцията на ХИТМАН: АГЕНТ 47 започва в Берлин, където Бах, оператора Отар Гуднасон и дизайнера Себастиан Кравинкел проучват подходящи локации из града, които да подсилят драмата и да станат снимачни площадки за екшън сцените.

След няколко седмици снимки в немския метрополис, продукцията се премества на другия край на света, превръщайки се в първата голяма филмова американска продукция, заснета в Сингапур.

Бах отбелязва: „Сингапур беше в пълен контраст с Берлин. Това е един модерен, високотехнологичен свят с азиатски привкус и тропическа атмосфера, който засили по неповторим начин визията на филма.“

За целта екипа се възползва от неземните сингапурски градини по брега, където футуристични на вид супер-дървета се издигат на 50м височина в тропическата жега и влажност, както и други забележителности като Марина Сандс и Ботаническите градини.

В някои случаи тези впечатляващи реални декори са подсилени с визуални ефекти. Екипът начело с Рич Торн, построява дигитално копие на огромен градски пейзаж с 360-градусова перспектива, както и на централата на Международния синдикат на подлия Ле Клер – и инсценира катастрофа с хеликоптер, който унищожава голяма част от структурата.

[/tab]
[tab title=“Рецензии“]
Скоро[/tab][/tabs]

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here

− 9 = 1