Филмът отчете 15% ръст в приходите през втория си уикенд

 Биографичната лента за живота и кариерата на Христо Стоичков се оказа истински хит сред българските зрители. През втория си уикенд филмът е отчел увеличение на приходите с 15%, което е в резултат от така наречения ефект „от уста на уста“. Феноменът се наблюдава, когато зрителите споделят положителните си впечатления от даден филм и горещо го препоръчват на своите познати. Този ентусиазъм се споделя и от кинокритиците, които оцениха лентата на Борислав Колев високо.

 Само за 10 дни „Стоичков“ е бил гледан от близо 7000 зрители. С боксофис от 50 073 лева драматичният документален разказ вече надхвърли приходите на редица български игрални филми като „Сбогом, мамо“, „Подслон“, „Още нещо за любовта“, „Цахес“ и други.

 Чрез многобройни интервюта с колеги, близки и приятели на футболиста, режисьорът Борислав Колев разказва вдъхновяващата истинска история за едно изключително професионално израстване, граничещо с предела на човешките възможности, и многобройните лични жертви, които е трябвало да бъдат направени по пътя.

 Целта на биографичния филм „Стоичков” е да разбие досегашните клишета за личността на легендата и да разкрие чувствителния човек с всичките му противоречия.

 

 „Зрителите ще се срещнат с един Стоичков, който се различава драстично от неговия клиширан медиен образ – такъв, какъвто не го познават, и на места, където не са го виждали”, обещава Борислав Колев, режисьор на филма и страстен футболен фен.

 

Продукция на Камера ООД, БНТ, Спектакъл ООД, Koh-I-Noor България; с подкрепата на Национален филмов център и Български футболен съюз; разпространява за България А Плюс Синема

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here

31 + = 41