Премиера в България: 06.07.2012г.
Световна премиера: 29.06.2012г.
Жанр: Комедия
Продължителност: 110 минути
Формат: 2D
Сценарист: Рейд Каролин
Режисьор: Стивън Содърбърг
В ролите: Мат Бумър, Чанинг Тейтъм, Алекс Петифер, Матю Макконъхи, Джоуи Манигниело
Разпространител: Тандем Филм / Warner Bros. Pictures
Майк (Чанинг Тейтъм) е предприемач. Мъж с много талант и невероятен чар, той прекарва дните си в преследване на Американската мечта по всички възможни начини – от поправяне на покриви и коли до създаването на дизайнерски мебели в своя апартамент в Тампа.
Но през нощта… той е просто магически.
Майк е горещата звезда на изцяло мъжкото ревю на сцената на клуб „Екскуизит“ и от години владее сцената с оригиналния си стил и зашеметяващи танци. Колкото повече го обичат жените, толкова повече харчат те, и толкова по-щастлив е собственикът на клуба Далас (Матю Макконъхи).
След като забелязва потенциала на човека, когото нарича Хлапето (Алекс Петифър), Майк поема 19-годишния младок под крилото си, и го обучава на изтънчените изкуства да танцуваш, купонясваш, сваляш жени и правиш лесни пари. Не след дълго, най-новият танцьор в клуба натрупва свои фенове, а лятото му донася множество забавления, приятелства и добро прекарване.
Междувременно, Майк се запознава с пленителната сестра на Хлапето Брук. Тя определено е човек, когото той би искал да опознае по-добре, и изглежда, че ще има тази възможност… докато на пътя на щастието му не се изправя неговия начин на живот.
[tabs title=““ active=0 event=“click“]
[tab title=“Трейлъри“]
[/tab]
[tab title=“Галерия“]
[/tab]
[tab title=“Новини“]
Новини за филма тук[/tab]
[tab title=“Още за филма“]
ЗА ПРОДУКЦИЯТА
Пари, жени и добро прекарване.
Чанинг Тейтъм дълго време обмислял идеята да се направи филм за света на мъжките стриптийзьори. След като е бил част от този свят, той смятал, че това притежава кинематографски потенциал да бъде весело, уникално, забавно… и не малка част разкриващо. Но едва след неговия разговор със Стивън Содърбърг, Magic Mike: Професия стриптийзьор поел по своя път към големия екран.
Тейтъм, който освен в главната роля е и продуцент на филма, си спомня: „Споменах, че съм работил като стриптийзьор около осем месеца, когато бях на 18-19 години. Винаги съм искал да разкажа история за онзи живот, защото като изникне темата, момчетата винаги искат да знаят. Как започна тази работа? Как беше? Колко пари изкарваше? Стивън каза „Трябва да го направиш. Абсолютно. Напиши го и аз ще го режисирам.“
„Това бе една от най-добрите идеи за филм, които бях чувал,“ споделя Содърбърг. „Тя е секси, забавна и шантава, както и поглед към интересна, ексклузивна среда, до която повечето хора нямат досег.“
Продуцентът Грегъри Джейкъбс добавя: „И двамата смятахме, че това е нещо, което не бяхме виждали във филм. А подходът на Чанинг бе безстрашен.“
Содърбърг, Джейкъбс и продуцентът Ник Уечслър се присъединили към Тейтъм и неговия продукционен партньор Рийд Каролин за серия от брейнсторминг сесии, които оформили базата за окончателния сценарий на Каролин. „Не съм работил с човек, който да е по-сътрудничещ,“ казва Тейтъм за Содърбърг, който бе негов режисьор в екшъна Мокри поръчки от преди няколко месеца. „Не просто сътрудничещ, а налагащ се над актьорите и екипа да изложат собствените си идеи.“ Точно по време на тези сесии, режисьорът предлага на историята да се даде двойна перспектива, противопоставяща 19-годишният Адам, наречен Хлапето, който най-добре представлява младежката гледна точка на Тейтъм, срещу 30-годишния му ментор Майк, който представлява сега Тейтъм.
Вместо истински събития, според Тейтъм: „Исках да пресъздам атмосферата и енергията, както и чувството, че си в точка от своя живот, в която опитваш разни неща и си готов на всичко. Може да планираш бъдещето, но за момента важното е следващата заплата, следващия купон, доброто прекарване.“
„Никой от героите не се базира на истински хора, дори моят,“ потвърждава Тейтъм. „Всичко във филма е измислено, и го направихме нарочно, защото искахме свободата да създадем свой собствен сценарий и да разкажем най-добрата история.“
„Според мен, животът на Чанинг е бил доста по-шантав, отколкото този филм би могъл да покаже. Ако включим нещата, които наистина са се случили, никой няма да им повярва,“ включва се Каролин. Същевременно, той добавя: „Искахме да бъдем достатъчно реалистични, за да покажем един мъж, който се бори да не потъне, но който също има и тези почти сюрреалистични моменти през уикенда, когато си разкъсва дрехите и танцува пред зала, пълна с пищящи жени.“
Истината е, както може да потвърди Тейтъм, че изборът не е толкова невероятен. На 18 години, той минавал пред голям брой краткосрочни работи, опитвайки се да измисли какво да прави занапред, когато чул по радиото, че се търсят мъже, които обичат да танцуват и са готови да се явят на прослушване за изцяло мъжко шоу. „Помислих си, защо не? Мога да танцувам,“ казва той. „Звучеше като нещо, което можех да върша за забавление за известно време.
Работата бе по два часа, а изкарвах 150, понякога дори към 600 долара на седмица, изцяло в брой, което беше страшно много пари за мен по онова време,“ продължава той. „Наистина ми харесваше шоу-аспекта, макар че да си по прашки може да е доста смиряващо. Колкото по-секси се опитваш да изглеждаш, толкова по-куцо се получава, така че трябва да се отдадеш на комедията в танца, защото това може да е адски забавно. Стриптийзьорите са едни от най-сантименталните хора, които познавам. Ако танцът е с пожарникари, това трябва да бъде най-сантименталната версия на пожарникарите, но жените я харесват. Те пищят, смеят се и слагат банкноти в бельото ти. Много е диво. Ние бяхме като рок-звезди.“
Във филма, главната звезда Магическия Майк пълни залата на клуб „Екскуизит“, собственост на бившия стриптийзьор Далас, изигран от Матю Макконъхи. Далас е открил Майк шест години по-рано, танцувайки с приятели, и го е поканил, за да обостри таланта си професионално.
„Далас е много неща, но основно е бизнесмен, и винаги търси следващата голяма звезда,“ казва Макконъхи. И когато Майк забелязва Хлапето Адам, изигран от Алекс Петифър, той предлага на жадния новобранец шанса да изкара бързи пари, и Хлапето става пропускът на публиката към живота на самообявилите се Крале на Тампа.
„Исках той да има зелена светлина във всичко, за да видите защо това му се струва толкова привлекателно и иска да участва, особено когато има такъв водач като Майк – нещо като семейство, където всички братя са готини,“ обяснява Содърбърг. „Има голямо приятелство и вътрешен хумор, който е специфичен за всяка сплотена група хора, където комедията е в характерите и ситуациите.“
За жените, които пристигат на шумни приятелски групи да му отпуснат края и да аплодират тези преувеличени модели на мъжествеността – пожарникари, атлети, бунтовници и мъже в униформи – това е шанс да осъществят най-дивите си романтични мечти в относително лишена от вина обстановка. Но в някои отношения, има фантазия, която съществува и от двете страни на сцената, и това е една от темите, които засяга Magic Mike: Професия стриптийзьор. Уечслър казва: „Стриптийзът предлага начин да имаш добър живот, да срещаш жени и да си сред готините момчета. Не е зле. Но това може да бъде като наркотик, който блокира твоите рецептори за реалността. Мислиш си, че преследваш мечтите си, а всъщност просто взимаш този наркотик.“
Сестрата на Хлапето – Брук, изиграна от Коуди Хорн – е тази, която първа вижда това, и повдига въпроси за живота на Майк, на които той се затруднява да отговори. Но с развитието на историята през жежкото лято в Тампа, и докато Адам се втурва през глава в новата си работа, се случват неща, които запращат Майк и неговото протеже в различни посоки – и насочват вниманието на Майк към бъдещето.
„Той най-накрая вижда какво всъщност се случва около него,“ казва Содърбърг. „И осъзнава, че иска нещо повече.“
В моите бизнеси… се оперира изключително в брой.
„Специалист по всичко“ – така Тейтъм описва героя си Майк. „Той е честен, енергичен, изобретателен човек, който вярва, че ключът към успеха е да имаш много възможности.“ Към края, той жонглира като строител, продава авто-аксесоари, а пред уикендите се изявява като Магическия Майк. Но едно начинание е най-скъпо на сърцето му – неговата работа-мечта – а то не му е изкарало нито цент: създаването на уникални дизайнерски мебели, които се надява някой ден да продаде… щом пазарът се стабилизира и той успее да вземе заем.
„Чанинг притежава изключителен чар, който се проявява във всяка ситуация, колкото и нещата да не вървят за Майк,“ заявява Джейкъбс.
Но дори чарът си има граници. „Той смята, че всичко се движи в негова полза, но истината е, че той се затруднява с плащането на сметките си, и всъщност е един 30-годишен стриптийзьор с няколко работи на непълен работен ден,“ казва Каролин.
Дотук, най-големият му успех е като Магическия. Клиентките го знаят, другите момчета от шоуто го знаят, и Далас определено го знае. Той е разчитал с години на популярността на Майк, докато е изграждал основата от фенове на клуба, за да завладее по-голям пазар, с ясното съзнание, че неговият танцьор номер едно ще получи дял от печалбите. „Ако Майк е капитанът на отбора, Далас е треньорът,“ обяснява Тейтъм. „Никога не сме сигурни, дали ще направи Майк партньор или не. Той не лъже по въпроса, просто оставя Майк да си мисли каквото си иска.“
Бивш стриптийзьор, който не е изгубил любовта си към сцената, Далас познава из основи обстановката. След като се е прехвърлил към бизнес частта, той все още ухажва публиката като цветистия водещ на клуба, и държи своите момчета изкъсо чрез вечна усмивка и сърдечно потупване по гърба. Макконъхи споделя: „Той е бил изключителен танцьор, и сега ръководи шоуто, вечно опитвайки се да подобри танците и да създаде разнообразие. В съзнанието си, той е новатор. Той мисли за групата като за своите момчета и Майк е главният от тях, но в същото време за него най-важен е крайният резултат. За Далас всичко е просто икономика – който носи най-многото пари, той е звездата.“
Освен Тейтъм, „Матю бе първият, който се присъедини към актьорския състав,“ спомня си Содърбърг. „Той се съгласи да участва още като чу самата идея. Казах му какъв ще бъде неговият герой, а той отговори, че това било точно каквото искал да изиграе.“
Тейтъм добавя: „Той прие всички ексцентричности, които ни хрумнаха, и ги издигна до ново ниво, но по начин, който е напълно достоверен. Това е изключително изпълнение.“
Това, което Далас умее, е да разпознава таланта, и той вижда обещаващия Адам, с когото Майк го запознава една вечер, мислейки, че това ще бъде еднократна работа зад сцената. Новакът почти веднага е изкаран под прожекторите, когато се оказва, че един от танцьорите е изчезнал. Каролин споделя: „Той е естествен талант. Не е най-добрият танцьор, но може да се научи. Това, което Далас вижда, е неговата увереност. Той харесва докъде е готов да стигне Хлапето.“
Докъде, наистина?
Британският актьор Алекс Петифър, който поема ролята на гальовния, но безразсъден Адам, казва: „Мисля, че в живота на много хора има период, когато те просто скачат в дълбокото за известно време. Адам изживява етап, в който вече не иска да бъде вкъщи, в колежа не се е получило, работите, които му намира сестра му, също. Той търси нещо възбуждащо, и точно тогава среща Майк, и се влюбва в този луд свят. Той е перфектен, той е свободата, той е всичко, което някога е искал. И Адам се впуска в него с 200 километра в час.“
За известно време, двамата са неразделни, като Хлапето имитира движенията на своя ментор и на сцената, и извън нея. Той запозна да прекарва и повече време с една от кръжащите около клуба жена – Нора, изиграна от Райли Кео.
„За Майк, да бъде с Адам, е като да гледа в огледало,“ отбелязва Уечслър. „Хлапето му напомня за него, когато е бил на 19 години – някой, който се нуждае от работа, и просто иска да се забавлява.“ Разликата се вижда почти от самото начало. Адам е готов да поеме много повече рискове от Майк. А никой не знае по-добре от Майк, че това е нещо, което никой не може да контролира.
Валят мъже!
Докато показва на зрителите нарастващото осъзнаване на Майк, филмът ги поставя и на горещия стол, докато Кралете на Тампа владеят сцената, и Адам се присъединява към своите новооткрити братя по оръжие – шестима мъже в разцвета на силите си, представляващи гама от добре изглеждащи мъжки първообрази, които всеки би разпознал, независимо дали някога е влизал в стриптийз бар.
Към Тейтъм и Петифър, под прожекторите се присъединяват Мат Боумър в ролята на Кен, чиято запазена марка е излизането от кутия за играчки – все едно оживява перфектната за всяко момиче кукла Кен; Джо Манганиело в ролята на Големия чеп Ричи, известен с това, че не се нуждае от никакви реквизити, освен онези, с които е роден; Кевин Неш в ролята на дивака Тарзан, който лети с въже над сцената; и Адам Родригес в ролята на приветливия Тито, който придава латински привкус на шоуто.
„Всички момчета са страхотни и всеки от тях внесе нещо специфично. Искахме актьори, които могат да импровизират, да бъдат забавни – не бе задължително да могат да танцуват,“ обяснява Содърбърг. Както се оказва, освен Тейтъм, никой от другите няма танцувален опит, но всички са естествени атлети, които черпят опит или от каскадьорско обучение, или от участия в мюзикъли. А Неш, който играе ветеранът в групата, има над 20-годишен опит като професионален кечист. Въпреки това, нищо не е могло да ги подготви за онзи момент, в който изхвърчат гащите им.
„Знаех, че ако приема ролята, ще трябва да правя неща, които не са особено комфортни, но това е една от тези работи, при които трябва да загърбиш задръжките си и да се гмурнеш в дълбокото,“ казва Боумър.
От помощ е фактът, че всички са в една и съща лодка. Да се разхождат по прашки, да обсъждат кола-маски и кремове за получаване на загар е онова, което изравнява нещата. Както признава Содърбърг, „Нищо не свързва хората повече от това да споделят някакво унижение. Те всички присъстваха на соло изпълненията на другите, оказваха си подкрепа, бяха много щедри един към друг – без никаква конкуренция, никакво его. Да ги гледаме как изпълняват танците си пред 150 жени-статистки и целия филмов екип, бе невероятно.“
Статистките, въоръжени с пачки еднодоларови банкноти и задължени да подивеят, оказват безценна подкрепа на актьорите за техните изпълнения. Неш, който е излизал пред огромни публики, знае колко важно е това взаимодействие. „При наличието на групово участие, смятам, че се получава колективна химия. Има го незабавния приток на адреналин, който получаваш от живата публика.“
За хореографията на шоуто, екипът наема Алисън Фок, която работи по Magic Mike Професия стриптийзьор между световните турнета на Бритни Спиърс и Мадона. Фок си написва домашното, чрез посещение на множество клубове, където получава усещането не само за танците, но и какво харесва публиката, на какво откликва.
„Въпросът не е само в танците – момчетата трябва да изглеждат секси, да се чувстват уверени, да създават една фантазия,“ споделя мнението си тя. „Всеки танц крие известна романтика, едно натрупване на напрежението. Всичко е в дразнителя. Жените знаят, че всичко трябва да е забавно и донякъде сладникаво.“
Петифър, може би най-неопитният танцьор в групата, разказва как липсата на опит му е помогнала да създаде героя си. „Първоначално бях много свенлив и не исках да помръдна. Но Алисън измисли един страхотен танц от само няколко стъпки. Това се оказа изграждането на героя – Адам да си мисли, че е по-добър танцьор, отколкото е – но неговата свежест и неговото желание да даде на публиката каквото иска, му помагат в значителна степен.“
Съдбовният момент за Адам е когато неочаквано е избутан на сцената под звуците на „Като девица“ на Мадона, което е по-вярно за него, отколкото публиката си представя. Петифър си спомня: „Дори не ми казаха коя песен ще пуснат. Казаха ми да излизам там и да танцувам. След първите няколко момента, докато си свалях горнището, публиката реагира, и си помислих, че това е доста готино.“
Най-изтощителните и акробатични изпълнения се падат на Тейтъм, включително зашеметяващото изпълнение, в което се върти бързо на халка и изпълнява скокове през гръб на сцената – каскада, която винаги е харесвал. „Няма значение точно какво правиш там, щом се забавляваш,“ обявява той.
За доказателство, Матю Макконъхи също хвърля кожената си жилетка на сцената, въпреки че никога не е танцувал на сцена, и въпреки че в оригиналния сценарий Далас не излиза да танцува. Макконъхи си припомня с характерния си хумор: „Не можеше да участва в този филм, и да не се пробвам. Трябваше да опитам. Ако не бях излязъл да танцувам по прашки, щях да съжалявам до края на живота си.“
Магическия Майк ли говори с теб в момента?
Аз не съм моят начин на живот.
Колкото и инстинктивно да е видял потенциал в Хлапето, Майк вижда нещо друго в сестрата на Хлапето Брук, която започва да отнема все повече от времето, което той не прекарва в клуба. За разлика от жените, които е свикнал да среща, Брук е силна, умна, способна… и очевидно проявява интерес, макар и да не се влюбва толкова лесно в него. Както обяснява Тейтъм: „Тя не се затъркаля по земята с думите, че Майк е жесток, че е страхотен танцьор. Тя го предизвиква. Тя иска да знае кой всъщност е той.“
Още по-точното е, че тя иска да знае кого си мисли, че е той.
„Търсех човек с точната комбинация от елементи,“ казва Содърбърг, който избира Коуди Хорн за ролята на Брук. „Когато я видях на прослушването, знаех, че това е търсената. Тя има определена смес от енергия, сладост и сила. Тя е много завладяваща.“
Хорн обяснява: „Майк обича да казва, че е предприемач. Добре, тогава Брук иска да знае какво означава това. Ако си сериозен, това значи да поемаш шансове, а не само да си търсиш извинения.“ В същото време, тя признава: „Майк е чудесен човек, и когато е с него, на бял свят излиза по-светлата страна на Брук. Тя се забавлява, бариерите й падат, и хората усещат началото на това приятелство и връзка. Тя може да се влюби в него, ако си позволи.“
Единственото, което не може да приеме, е неговата работа. Содърбърг подчертава: „Не просто работата, а начинът му на живот, свързан с работата. Това е интересно препятствие за преодоляване от страна на двамата герои. Но то ще постави основата за възможното доверие, което е в сърцевината на тяхната история. Лесно е да видим, че двамата може да бъдат заедно – също толкова лесно е и да разберем защо не са заедно.“
Преди Брук, най-близката приятелка на Майк е била Джоана. Изиграна от Оливия Мън, Джоана е студентка по психология, която отишла в клуба на проучване, но открила нощния живот – а впоследствие и личните й сесии с Майк. Както обяснява Мън: „Когато той иска да говори или да пренесе нещата на емоционално ниво, тя се дърпа. Тя го харесва и го смята за забавен, но очевидно не иска нищо повече.“
Неохотата на Брук да се обвърже, първо отчайва Майк, а после го кара да се чуди какво знае тя, което той не знае. „Майк иска да бъде обичан. Той е добър и честен човек, който си казва каквото му е на душата,“ обяснява Каролин. „Но колкото и да го показва, той не може да накара хората да го приемат по този начин. Животът му е пълен с хора, които го виждат само по начина, по който изглежда на сцената.“
Ще дойдете ли на шоуто довечера?
Продукцията започва през септември 2011 година в Плая дел Рей, Калифорния, и приключва през октомври в Тампа, Флорида. Екипът комбинира места от двата щата, за да създаде фона, демонстрират чрез зрелищния изглед към Тампа Бей от върха на крайбрежна къща, където Майк и Адам се срещат за първи път по време на работата си по покрива. Други локации във Флорида включват град Ибор, моста Форт Десото и бар на плажа край Дънедин в Мексиканския залив. Южна Калифорния осигурява локации като апартамента на Майк, къщата на Далас и клуба.
За апартамента на Майк на плажа, дизайнерът на продукцията Хауърд Къмингс избира блок в стила на 70-те години, който е пред реставрация – без прекалено ретро външен вид, но с достатъчно отличителни черти, които може да допаднат на Майк.
Къщата на Далас отговаря на неговата персона и има доста по-театрално излъчване. Решавайки, че Далас е от типа хора, които биха си сложили зрелищна своя снимка на видно място в дома си, Къмингс си припомня: „Попитах Матю дали е навит да позира за снимка с жив питон. Той каза… Не мога да го цитирам дословно, но беше доста ентусиазиран. И го уредихме.“ В допълнение, Къмингс работи с екипа по реквизита, за да излее бюст на актьора, който краси голямото пиано в дневната на Далас.
„Бих искал да обера лаврите за кухнята, но идеята беше на Стивън,“ казва Къмингс, за когото това е пето сътрудничество с режисьора. „Тя се получи перфектна, понеже Кралете на Тампа нямат много пари, и това придаде специално значение на снимачната площадка. Стивън харесва отражателните повърхности, а там имаше множество плочки, блестящ покрив и много неръждаема стомана.“
В много отношения, клубът е фокусът на живота на Майк – емоционално, социално и финансово – затова фактът, че успехът още не е дошъл е доста показателен. Преходният успех, сменящата се клиентела и някои от връзките, които е завързал там, представляват част от живота на Майк, който може би наближава края на трайността си.
„Основна част от историята за мен е начинът, по който объркваме емоциите си, избираме грешните неща и грешните хора, в които да инвестираме,“ казва Содърбърг. „Сигналите са налице, но Майк не им е обърнал внимание до този момент. Той не внимава в голямата картина.“
Всеки искам да бъде уважван, всеки иска да бъде преуспял,“ допълва Тейтъм. „Майк има някои идеи, но не изгаря от желание да рискува, защото е по-лесно да се придържа към това, което знае. Но това ли иска да прави до края на живота си? В края на краищата, това е проста история за един човек, който се опитва да открие своя път. Тя е също и прозорец към свят, който повечето хора никога не виждат. Надявам се, че публиката ще улови духа й и ще се забавлява.“
ЗА АКТЬОРИТЕ
ЧАНИНГ ТЕЙТЪМ (Магическия Майк, продуцент) наскоро участва с Джона Хил в комедията Внедрени в час. Тейтъм и Хил бяха също и изпълнителни продуценти на проекта, режисиран от Фил Лорд и Кристофър Милър.
Също през 2012 година, Тейтъм участва в хита Сватбен обет с Рейчъл МакАдамс на режисьора Майкъл Съски, както и в шпионския трилър Мокри поръчки на Стивън Содърбърг с Джина Карано, Юън Макгрегър, Майкъл Дъглас и Антонио Бандерас.
Следващият филм на Тейтъм е Ten Year, когото продуцира със своя продукционен партньор Рийд Каролин за тяхната компания Iron Horse. Във филма, който дебютира на фестивала в Торонто, участват още Розарио Доусън, Кейт Мара, Ана Фарис и Джъстин Лонг.
В момента, той се снима в криминалната драма Bitter Pill, което е следващото му сътрудничество с режисьора Стивън Содърбърг. Във филма участват още Руни Мара, Джуд Лоу и Катрин Зита Джоунс, като разпространението е планирано за февруари 2013 година. Също през 2013 година ще бъде разпространен и G.I Joe 2, където той играе заедно с Брус Уилис и Дуейн Джонсън.
Сред предишните филми на Тейтъм са криминалният трилър Корумпирани ченгета с Ал Пачино и Кейти Холмс; римският епос Орелът, където участват още Джейми Бел и Доналд Съдърланд; хитът С дъх на канела с Аманда Сийфрид на режисьора Ласе Халстрьом; хитът G.I. Joe със Сиена Милър и Денис Куейд; и Уличен бой на Дито Монтиел.
През 2006 година, Тейтъм получава номинации за наградите Независим дух и Готам за завладяващото си изпълнение в независимия филм A Guide to Recognizing Your Saints, който печели специалната награда на журито за актьорски състав, както награда за режисура за Дито Монтиел на фестивала в Сънданс.
Тейтъм е роден в Алабама и израснал във Флорида. Понастоящем той живее в Лос Анжелис със съпругата си актрисата Джена Дюан.
АЛЕКС ПЕТИФЪР (Адам/Хлапето) изигра главната роля в миналогодишния трилър Аз съм номер четири на режисьора Ди Джей Карузо, с продуценти Майкъл Бей и Стивън Спилбърг.
Сред другите му роли са участия във фантастичния трилър Дилъри на време на Андрю Никол с Джъстин Тимбърлейк и Аманда Сийфрид; романтичната драма Beastly на Даниел Барнц; както и Wild Child с Ема Робъртс.
Роден във Великобритания, Петифър започва актьорската си кариера през 2005 година в телевизионната адаптация Tom Brown’s Schooldays със Стивън Фрай и Джема Редгрейв. Големият му пробив идва следващата година, когато на 15 години той надвива стотици млади актьори, за да получи главната роля в екшън-трилъра Alex Rider: Operation Stormbreaker с Мики Рурк и Алиша Силвърстоун.
МАТЮ МАККОНЪХИ (Далас) е един от най-търсените актьори в Холивуд, чиито филми са донесли повече от един милиард долара от киноразпространение. Наскоро той участва в мрачната драма Killer Joe на легендарния режисьор Уилям Фридкин. Скоро ще може да бъде видян в трилъра The Paperboy на Лий Даниелс с Никол Кидман, в драмата Mud с Рийз Уидърспуун на Джеф Николс, и с Джерард Бътлър във военната драма Thunder Run на режисьора Саймън Уест.
Сред другите скорошни роли на Макконъхи са участия в Адвокатът с линкълна, адаптиран по бестселъра на Майкъл Конъли; Призраци на бивши гаджета с Майкъл Дъглас и Дженифър Гарнър; изключително успешната екшън-комедия Тропическа буря на Бен Стилър; и Fool’s Gold с Кейт Хъдсън на режисьора Анди Тенант.
Той печели наградата на публиката за главната роля в приключенската комедия Сахара с Пенелъпи Крус. Следва нова звездна роля за Макконъхи с Хазарт с Ал Пачино и Рене Русо, преди да бъде избран за „най-секси мъж“ от списание „Пийпъл“.
Други негови роли са в популярните романтични комедии Фалстарт със Сара Джесика Паркър и Как да разкараш гаджето за 10 дни с Кейт Хъдсън; фентъзито Царството на огъня с Крисчън Бейл; романтичната комедия Сватбеният агент с Дженифър Лопес. Той участва във военната екшън-драма Подводницата, Ед Телевизията на Рон Хауърд, Амистад на Стивън Спилбърг, Контакт на Робърт Земекис, отлично приетата съдебна драма Време да убиваш на Джоуел Шумахер, и много други.
КОУДИ ХОРН (Брук) ще може да бъде видяна в End of Watch на режисьора Дейвид Айер с номинирания за Оскар Джейк Гиленхаал и Ана Кендрик. Драмата разказва за дългогодишното приятелство и партньорство между две ченгета, и ще бъде разпространена през септември 2012 година.
През 2010 година Хорн прави дебюта си във филма Twelve на Джоуел Шумахер с Чейс Крофорд и Ема Робърт. След това тя участва в романтичната комедия Flipped на Роб Райнър.
Преди да се установи в киното, Хорн участва в ролята на Емили в сериала „Rescue Me“ на FX, както и в ролята на Джордан в хитовия сериал „The Office“ на NBC.
В допълнение, тя е била модел в рекламни кампании на Ралф Лорън, дънки Поло, Рюл, Рокси и Катрин Маландрино.
Хорн е завършила Нюйоркския университет с бакалавърска степен по философия и в момента живее в Лос Анжелис и Ню Йорк.
ОЛИВИЯ МЪН (Джоана) в момента може да бъде видяна като кореспондент в награденото с Еми шоу на Comedy Central „The Daily Show with Jon Stewart“.
На 24-ти юни тя ще се появи в многоочакваната драма на HBO „The Newsroom“, създадена от носителите на Оскар режисьора Аарон Соркин и продуцента Скот Рудин. Тя разказва за новинарската емисия на кабелна телевизия и ежедневните разправии между водещия, неговия изпълнителен продуцент и екипа от нюзрума. Мън ще играе анализаторът на финансови новини.
Наскоро тя участва със Сара Джесика Паркър в Скъпа, няма не мога и в комедията на NBC „Perfect Couples“.
Мън за първи път е забелязана от Холивуд като водеща на „Attack of the Show“ на G4. Телевизията се борела с ниски рейтинги, докато не се включила тя, и това катапултирало дотогава неизвестната G4 в домовете на американците. През 2010 година, нейната първа книга Suck It, Wonder Woman!: The Misadventures of a Hollywood Geek влиза в списъците с бестселъри на „Ню Йорк Таймс“ и „Лос Анжелис Таймс“.
Сред другите й телевизионни участия са роля в хитовия сериал „Колежани“ на ABC Family, както и роля като новия шеф в четвъртия сезон на сериала на NBC „Chuck“.
Израснала в Оклахома и Токио, в момента тя живее в Лос Анжелис и Ню Йорк.
ЗА ЕКИПА
СТИВЪН СОДЪРБЪРГ (режисьор) печели Оскар за най-добър режисьор за своята драма Трафик през 2000 година. Той има две номинации за Оскар през същата година, като Джулия Робъртс получава наградата за главна женска роля в неговия филм Ерин Брокович. Преди това Содърбърг има номинация за Оскар за най-добър сценарий за Секс, лъжи и видео, който е неговият режисьорски дебют. Филмът печели и Златната палма на Филмовия фестивал в Кан през 1989 година.
25-ият филм на Содърбърг екшън-трилърът Мокри поръчки с Чанинг Тейтъм, Юън Макгрегър, Майкъл Дъглас, Антонио Бандерас и Бил Пакстън бе разпространен през януари 2012 година. Глобалният му трилър Заразяване с Мат Деймън, Кейт Уинслет, Гуинет Полтроу, Джуд Лоу и Лорънс Фишбърн бе разпространен през септември 2011 година.
Сред другите му филми са The Girlfriend Experience, Информаторът, Че, трилогията Бандата на Оушън, Добрият германец, Соларис, Фронтално, The Limey, Out of Sight, Schizopolis, The Underneath и Кафка.
В допълнение, Содърбърг е продуцент или изпълнителен продуцент на голям брой филми, включително Solitary Man на режисьорите Брайън Копелман и Дейвид Левин, Далеч от рая и Няма ме на Тод Хейнс, Майкъл Клейтън на Тони Гилрой, Мраз и Criminal на Грегъри Джейкъбс, Лека нощ и късмет и Самопризнанията на един опасен ум на Джордж Клуни, Камера помътняла на Ричард Линклейтър, Хората говорят на Роб Райнър, Сириана на Стивън Гохън, Усмиряване на Джон Мейбъри, Опасно безсъние на Кристофър Нолан, Добре дошли в Коливуд на Антъни и Джоузеф Ръсо, и The Daytrippers на Грег Мотола.
НИК УЕЧСЛЪР (продуцент) за първи път работи със Стивън Содърбърг като изпълнителен продуцент на Секс, лъжи и видео, който получава Златна палма от филмовия фестивал в Кан, както и номинация за Оскар за най-добър сценарий.
Освен работата си със Содърбърг, Уечслър в момента продуцира драмата Serena на режисьорката Сюзан Биър, адаптация по романа на Рон Раш с участието на Дженифър Лорънс, Брадли Купър и Тоби Джоунс. Той работи и по продукцията на фантастичния трилър The Host по бестселъра на Стефани Майер, адаптиран от Андрю Никол, с участието на Саоирсе Ронан, Уилям Хърт, Даян Крюгер и Франсис Ришър; както и Under the Skin със Скарлет Йохансен, който е адаптация на режисьора Джонатан Глейзър по романа на Майкъл Фабер. И трите филма са планирани за разпространение през 2013 година.
Другите заглавия, на които Уечслър е бил продуцент, включват отличителни и награждавани филми, сред които The Road от селекцията на филмовия фестивал във Венеция; Жената на пътешественика във времето; Господари на нощта от селекцията на филмовия фестивал в Кан; Изворът на живота от селекцията на филмовия фестивал във Венеция; Северна страна, за който Чарлийз Терон и Франсис Макдорманд получават номинации за Оскар и Златен глобус; Requiem for a Dream, който печели номинация за наградата Независим дух за най-добър филм и номинация за Оскар за Елън Бърстин; The Yards от селекцията на филмовия фестивал в Кан; Eve’s Bayou, носител на наградата Независим дух; Love Jones, носител на наградата на публиката за най-добър филм на фестивала в Сънданс, Little Odessa, който печели Сребърен лъв на филмовия фестивал във Венеция, и други.
ГРЕГЪРИ ДЖЕЙКЪБС (продуцент) продължава сътрудничеството си с режисьора Стивън Содърбърг, за когото наскоро продуцира екшън-трилъра Мокри поръчки със звездата по смесени бойни изкуства Джина Карано, и трилъра Заразяване с Мат Деймън.
Преди това, Джейкъбс и Содърбърг са работили заедно по Информаторът с Мат Деймън, The Girlfriend Experience със Саша Грей, Добрият германец с Джордж Клуни, Кейт Бланшет и Тоби Магуайър, Фронтално с Джулия Робъртс, чиято премиера е на филмовия фестивал във Венеция през 2002 година. Преди това, Джейкъбс продуцира Equilibrium, сегментът на Содърбърг от триото къси филми, издадени заедно като Ерос. Режисьори на другите два сегмента са Микеланджело Антониони и Уон Карвай.
Джейкъбс е също изпълнителен продуцент на испаноговорящия филм Че на Содърбърг с Бенисио дел Торо в ролята на Че Гевара. Филмът дебютира на фестивала в Кан през 2008 година, където Дел Торо получава наградата за най-добър актьор.
Двамата започват сътрудничеството си през 1992 г., когато Джейкъбс е първи асистент режисьор на King of the Hill. Впоследствие, той си сътрудничи с режисьора в още девет филма, включително Бандата на Оушън 3, Бандата на Оушън 2 (където е изпълнителен продуцент), Бандата на Оушън, Соларис (където е изпълнителен продуцент), награденият с Оскар Трафик, номинираният за Оскар Ерин Брокович, The Limey и Извън контрол.
Родом от Ню Джърси, Джейкъбс е учил във филмовата школа на Нюйоркския университет.
РИЙД КАРОЛИН (сценарист, продуцент) наскоро продуцира независимия филм Ten Year с участието на Чанинг Тейтъм, Розарио Доусън и Джъстин Лонг, чиято премиера беше на филмовия фестивал в Торонто. Той е продуцент и на драмата от 2008 година Невъзможно завръщане с Райън Филип, Аби Корниш, Джоузеф Гордън-Левит и Тейтъм.
През 2011 година, той получава номинация за най-добър документален филм на Продуцентската гилдия на Америка за филма на HBO „Earth Made of Glass“, който разказва за търсенето на истината в Руанда след геноцида. Филмът, на който той е сценарист и продуцент, печели наградата Пийбоди през 2012 година.
Каролин е президент на Iron Horse Entertainment, продукционна компания, основана от него и Чанинг Тейтъм през 2010 година, а също и съосновател на интернетското филмово кино Constellation. Той е композирал допълнителна музика за хитовата романтична драма Сватбен обет.
[/tab]
[tab title=“Рецензии“]
РЕЦЕНЗИЯ ЗА ФИЛМА ОТ ТОНИ МИХАЙЛОВ ТУК[/tab][/tabs]