WarnerMedia обяви две нови попълнения в новосформирания ръководен екип за своя детски бизнес в EMEA. Моника Оомен е назначена за мениджър на търговските марки, комуникации и управление на франчайзинг за Kids EMEA, докато Ларс Вагнер ще управлява  детските канали за Централна и Източна Европа.

В новата си роля, Моника Оомен ще е подчинена на Ванеса Брукман, ръководител на Kids EMEA. Оомен е отговорна за разработването и прилагането на бранд и комуникационни стратегии в региона, за детските и семейните брандове на компанията – Cartoon Network, Boomerang, Cartoonito и Boing, включително за техните франчайзи и услуги в различните платформи. Преди да се присъедини към WarnerMedia, Оомен е натрупала опит в редица мениджърск позиции в Disney, като най-скорошната, от които е била изпълнителен директор, маркетингови стратегии за региона на EMEA

Под ръководството на Брукман, Ларс Вагнер ще заеме позицията на мениджър на детските канали за Централна и Източна Европа от 1 юли. Вагнер ще отговаря и за управлението на платформите WarnerMedia Kids в региона на ЦИЕ, включително VOD услугите, стандартните канали, YouTube, уебсайтове и социални медии. Освен това, ще ръководи локалните екипи в сферите на програмирането, презентирането, маркетинга, ПР и дигиталните активности. Вагнер се присъединява към WarnerMedia с повече от 13 години опит в детския и семейния бизнес. Той е бил главен маркетинг директор в немската компания за играчки Playmobil и е работил наскоро в Schleich, разработвайки стратегията за съдържание на фирмата. Преди това стартира и управлява няколко други първокласни развлекателни марки в Disney, ViacomCBS и Discovery във всичките им цифрови точки на контакт, включително онлайн видео съдържание, платформи за социални медии и интерактивни приложения за игри.

Ванеса Брукман, ръководител на Kids, WarnerMedia EMEA, отбеляза: „Моника и Ларс имат богат опит в областта на детските и семейните развлечения и демонстрират отлични постижения по отношение на иновациите, лидерството и дигиталните умения. Те са постигнали  изключителни резултати в изграждането на силни и печеливши марки, услуги и продукти. Имаме много големи амбиции за нашия детски и семеен сегмент и за изключително успешното ни портфолио, както и за вълнуващото развитие на HBO Max Kids and Family. Убедена съм, че Моника и Ларс ще ни помогнат да постигнем целите си.“

Моника Оомен, ръководител на бранд, комуникации и управление на франчайзинг, Kids EMEA, WarnerMedia, сподели: „Щастлива съм, че се присъединявам към компания с брандове, така обичани от децата и семействата по целия свят. Още повече се радвам, че ще участвам в процеса по хармонизирането и предоставянето на висококачествено детско и семейно съдържание с подходящи теми от глобален характер – климатичните промени с инициативи като „Климатични шампиони“. Ще ви представим ново и невероятно съдържание в наскоро възобновения бранд Hanna-Barbera Studios Europe, така че не мога да измисля по-вдъхновяващо място за работа. Очаквам с нетърпение да надграждам това силно наследство и качеството на съдържанието и да създавам дестинации, обхващащи бъдещето на детските забавления. „

Ларс Вагнер, ръководител на детските канали за Централна и Източна Европа, WarnerMedia, сподели: „WarnerMedia има възхитителна отдаденост към най-качественото съдържание за деца и техните семейства и много талантлив екип, към който нямам търпение да се присъединя. За мен мисията „приобщаване“, която марките за деца на WarnerMedia защитават, е вълнуваща и важна. Много се радвам да допринеса и от своя страна за успеха в изграждането на модерен детски и семеен бизнес в региона на ЦИЕ. “

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here

85 − = 79