Дизайн и снимки

Още с планирането на начина, по който Шеридан и екипът му да вдъхнат живот на сценария на Лука, той знае че ще трябва да разграничи двата свята. „Единият е къща на мечтите, другият е изоставена къща, в която всичко се руши. Във филмите понякога е трудно да се проследи промяната в двуизмерното пространство. През повечето време, публиката не би забелязала промяната във заден план.”, обяснява той.
За да преодолее този проблем, Шеридан знае че „промените в средата трябва да бъдат извършвани триизмерно, като да покажеш как някой пада през пода, мушка си ръката през стена или как нещо виси. Планирахме декорите така, че да е очевидно на заден план как къщата е започнала да се руши. Например, в един кадър Уил се прибира и прозорците на къщата са заковани с дъски.” Кинематографът Кейлъб Дешанел заснема картината създадена от дизайнера на продукцията Каръл Спайър.
За цялостния вид на къщата Каръл споделя: „Направих я да изглежда възможно най-реалистична, въпреки че част от нея е пречупена през въображението на Уил. В началото тя изглежда удобна и уютна, сякаш е исторически дом, който Уил и Либи искат да реставрират. Занемареният етап на къщата е малко пресилен, защото трябваше да я направим по-запусната отколкото би била в действителност….но да е възможно най-реалистично.”
„Направихме разликите прости – с промени в осветлението и тоновете на цветовете. Не сме използвали много специални ефекти, при които снимаш на зелен екран и след това сменяш фона. Така създадохме свят, който е публиката разбира и няма усещането, че я мамят. Прилича на това да гледаш магически номер, в който няма монтаж.”, обяснява Спайър.


„Моето предизвикателство бе да пресъздам двата свята без да е очевидно, че единият е въображаем. Опитах се да придам на главните актьори усещане за ефимерност, като избрах прозрачни тъкани. Облеклото на Либи става все по тъмно с наближаването на края, когато Уил се пита дали тя е мъртва или е плод на въображението му.”
Въпреки че за Шеридан е важно да се ограничи използването на специални ефекти в „Къщата на сенките”, те се използват когато е необходимо. „В началото на филма, имаше силна снежна буря през април. С напредването на филма и разбулването на историята, снегът започва да се топи.”

ПРОФИЛ НА ФИЛМА 

[table id=47 /]

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here

31 − = 24