Само девет седмици след като кампанията на Cartoon Network: Климатични шампиони стартира в EMEA(Европа, Африка и Близкия изток), децата от целия свят са достигнали над половин милион приети „предизвикателства“ за опазване на климата. Като така демонстрират желанието си да бъдат част от положителната промяна за бъдещето на планетата. Това става ясно на фона на скорошния доклад на IPCC (Междуправителствения панел по климатичните промени), който отправи най-спешния си призив за борба с изменението на климата досега. Данните от настоящата многотериториална кампания за осведоменост относно изменението на климата, Климатични шампиони, показват че децата са готови да действат и помагат в посока опазване на околната среда.

А когато става дума за българчетата, резултатите са също толкова интересни. Общият брой на приетите еко предизвикателства до този момент е 10 949. Като има няколко забележителни теми, които са най-любими на нашите деца. Предизвикателствата, свързани с устойчива креативност са 2 145, тези, свързани с рециклирането са 3 578, с пестенето на вода – 1 640, а тези, свързани с пестенето на енергия са 1 691.

Чрез Климатични шампиони, Cartoon Network цели да вдъхнови младата си аудитория към въвеждане на малки, но въздействащи промени в поведението си у дома и в общността си, в полза на планетата. Ежедневните предизвикателства, като например „Нека вали!“, което насърчава малчуганите да взимат душ вместо вана или „Всички торбички – прибрани!“, което им възлага да събират и използват повторно всички пластмасови торбички, са разработени в партньорство с WWF (Световен фонд за природата) и предлагат набор от възможности за всяко дете, училищен клас и семейство да се включат в опазването на околната среда.

Ванеса Брукман, ръководител на детската дивизия на WarnerMedia за EMEA сподели: „Ние създадохме Cartoon Network: Климатични шампиони като отговор на напълно разбираемото чувство на загриженост, което децата изпитват относно изменението на климата и тяхното силно желание да бъдат част от решението. Искахме да им дадем възможност да предприемат реални действия, да бъдат разпознати и гласът им да бъде чут. Досега са приети над 500 000 предизвикателства, като не спират да се увеличават и това ни показа, че трябва да продължим да предоставяме на децата платформа за ангажиране с тези въпроси. Наистина сме впечатлени от начина, по който младите поколения предприемат действия и ни вдъхновяват в резултат. Cartoon Network има ангажимента да помага на децата да повлияват положително на заобикалящите си среди и затова тази кампания ще продължи да бъде приоритет за нас.“

Cartoon Network: Климатични шампиони стартира в EMEA в началото на юни 2021 г., като е разработена в сътрудничество с глобалната екологична организация WWF. Инициативата има за цел да вдъхнови децата да се справят с малки ежедневни предизвикателства, които могат значително да подобрят здравето на планетата ни в бъдеще.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here

53 + = 55